Искате ли да монетизирате уебсайта си и все още сте объркани относно рекламната мрежа? Тогава може да разгледате нашия Преглед на Adsterra, което ще даде ясна представа защо да изберете тази рекламна платформа и как тя ще помогне за приходите на вашия сайт.

Adsterra е популярна рекламна мрежа както за издатели, така и за рекламодатели и е създадена през 2013 г. Нека да разгледаме нейното функциониране и точките, които правят тази рекламна мрежа влиятелна за потребителите.

Adsterra – Представяне на компанията

Преглед на Adsterra

В днешно време, Adsterra е световно известна рекламна и CPA партньорска мрежа с уникален подход за грижа за партньорите. В момента обслужва повече от 30 милиарда уникални рекламни импресии всеки месец с над 150 XNUMX успешни кампании.

Те помагат на рекламодателите да постигнат своите KPI и увеличаване на ROI, докато издателите увеличават максимално eCPM с нашия лесен за използване усъвършенствани решения за трафик и екипа в индустрията. И от 2013 г. насам Adsterra предоставя усъвършенствана платформа за рекламиране и монетизиране, заедно с първокласна поддръжка за купувачи и продавачи на частни и корпоративни медии, които търсят най-печелившия и най-добър начин да печелят от Партньорски маркетинг.

Днес те работят с над 18 12 директни издатели и над XNUMX XNUMX марки, филиали, медийни агенции и рекламни мрежи, занимаващи се с масови и неосновни вертикали.

Ако искате да се запознаете с екипа, тогава можете да присъствате на различни партньорски маркетинг събития провежда в цял свят. Те са част от всяка голяма конференция и осветляват начинаещите за предстоящата тенденции в рекламния маркетинг. Adsterra работи върху основните ценности на доверие, надеждност, страст, креативност и иновативност.

Чрез тях те свързват фирмите за продукти и услуги с аудиторията си Изящна рекламна платформа Adsterra да се създаване на информираност за марката в световен мащаб, повишете възвръщаемостта на инвестициите и увеличете приходите от реклами.

Те вярват в трансформирането на дигиталната реклама за уеб, мобилни и социални платформи и я правят продуктивна, изключителна и завладяваща с помощта на оптимизирана технология. 

Кой може да използва Adsterra?

Adsterra Отзиви

Няма ограничения да се присъедините към рекламната мрежа на Adsterra като издател или рекламодател. Наскоро премахнаха правилото 1M Alexa и сега приемат всички издатели, без значение колко трафик имате. Важното е вашият трафик и качество на съдържанието.

Така че, ако вашият уебсайт не е измама и има страхотно съдържание, тогава вашата заявка за присъединяване ще бъде одобрена.

Adsterra Review – Предимства на тази мрежа

  • Програма за партньорски грижи на Adsterra: Лично отношение, бързи отговори, първокласни умения за решаване на проблеми, достъп до вътрешно разработени дизайнерски концепции. (Adsterra има най-добрата в индустрията програма за обучение на Partner Care, която всички наши мениджъри трябва да преминат. В резултат на това техните мениджъри обикновено са квалифицирани, грижовни и се интересуват от успеха на всеки клиент). 
  • Те използват BackURL, за да изпращат обратно трафика, който не приемаме (прокси, iFrame и т.н., вижте Общите условия.) Не губете капацитета на вашия уебсайт! Осигурете приходи от целия си трафик с Adsterra.
  • Доживотна реферална програма. Всеки партньор, който се присъедини към Adsterra чрез вашата реферална връзка, ще добави 5% от печалбата си към вашия доход. Завинаги.
  • В Adsterra не се допуска злоупотреба. Malware, заедно с пренасочвания, непоискани изтегляния и сигнали, е строго забранено.

Безплатен ексклузивен курс за SEO и растеж на трафика на Adsterra

Adsterra наскоро стартира a Безплатен ексклузивен курс за SEO и растеж на трафика. С този курс те предлагат 8 имейла с важни съвети относно това как могат да увеличат трафика си, като се сприятеляват с Google и създават мощно съдържание, което наистина може да освободи огромен потенциал за приходи.

Adsterra SEO и курс за растеж на трафика

Този курс всъщност е 8 безплатни контролни списъка за SEO, увеличаване на трафика и съдържание на уебсайта. Той дава конкретни инструкции, изложени стъпка по стъпка, и всички съвети са актуални и дори ще ви служат в по-дългосрочен план. Този най-нов курс от Adsterra ще ви достави всичко, от което се нуждаете, за да започнете SEO, нарастване на трафика и писане на съдържание, където всеки контролен списък се състои от ясен набор от действия, които можете да изпълните веднага или да добавите към плановете си.

И така, какво точно получавате с този най-нов безплатен курс за SEO и нарастване на трафика на Adsterra:

Е, получавате 8 контролни списъка, които могат да ви помогнат да облекчите борбата си. И всеки контролен списък се състои от следното: 

  • Контролен списък за изследване на ключови думи от А до Я 
  • Обучете мощните си умения за писане на съдържание 
  • On-Page SEO 
  • Как да обогатите съдържанието си със страхотни визуализации 
  • Основни стъпки за увеличаване на органичния трафик 
  • Основи на сигурността на уебсайта 
  • Крайни съвети за 2021-2024 г. за удобство на мобилни устройства 
  • Най-добрият начин да монетизирате вашия уебсайт

Какви са предимствата на Adsterra SEO & Курс за растеж на трафика?

Adsterra е водеща рекламна мрежаи е известно, че са работили вече доста години. Техният опит е нещо, на което може да се разчита. 

Дори експертите на Adsterra са разработили това Курс за SEO и растеж на трафика за потребители, които искат органично да увеличат трафика на уебсайта си и да увеличат приходите си. И с тези безплатни SEO контролни списъци на Adsterra, потребителите могат да увеличат растежа на трафика на своя уебсайт, заедно с генериране на съдържание намлява оптимизации на страници което ще им помогне да постигнат целите си по-бързо. 

С този курс на Adsterra за SEO и растеж на трафика получавате 8 имейла, които съдържат жизненоважни съвети за органично увеличаване на трафика и които помагат за увеличаване на вашето органично присъствие, като по този начин увеличават приходите ви.

Рекламни формати с висока степен на конвертиране – преглед на Adsterra

Adsterra работи с всички популярни рекламни формати за настолни и мобилни устройства. Рекламните формати за двата типа устройства включват Popunder, Social Bar (ново!), In-Page Push Ads, Banner Ads, Родни реклами, предварителен видеоклип (VAST) и директна връзка.

1. Изскачащи реклами

Adsterra изскачащи реклами

Това са интелигентните реклами, обикновено скрити зад главния прозорец на браузъра, и те са първото и основно предложение на нашата мрежа. Те може да останат незабелязани, докато главният прозорец не бъде затворен или минимизиран, но трябва да им се обърне внимание, за да избегнете пропускането на потенциално страхотни сделки!

Тези реклами са мощни, за да извлечете максимума от вашите реклами и това е, в което те са се специализирали, а техните акаунт мениджъри са отделили най-много време за оптимизирането им. Adsterra предлага и опцията за пренасочване с Popunder реклами. 

2. Банерни реклами

Банерни реклами Adsterra

Банерната реклама е един от най-старите видове онлайн реклама и е доказала своята ефективност в сравнение с по-новите форми на маркетинг. Те са изображения или GIF файлове, поставени на уебсайтове на издатели, мобилни сайтове и блогове и обикновено имат специфични мерки, пригодени за всеки носител.

  1. Размери на класацията: 468×60, 728×90, 320×50
  2. Размери на правоъгълника: 800 × 440, 300 × 250
  3. Размери на небостъргач: 160 × 300, 160 × 600

3. Големи видеореклами 

Adsterra Vast Video Ads

Рекламните видеоклипове преди ролка могат да помогнат да се срещнете с най-ангажираната си аудитория, като им показват кратки видеоклипове преди общото съдържание, което ще гледат. Този метод осигурява високи проценти на реализация, тъй като потребителите вече са решени да гледат следното съдържание. Можете да откриете всички шансове с най-привлекателния формат от Adsterra, тъй като той работи на всички играчи, както настолни, така и мобилни устройства. Тези реклами са наистина привлекателни за рекламодателите и издателите. Този рекламен формат наистина може да стимулира безкрайни импресии всеки ден, а също и увеличете приходите си.

4. Естествени реклами

Adsterra местни реклами

Естествените реклами също се наричат ​​„препоръчано съдържание' или 'популяризирани истории“, защото те се четат по начин, който е естествен за тяхната среда. Това означава, че рекламите са предназначени да се слеят със съдържанието на уебсайта и да споделят подобни характеристики, включително тип и цвят на шрифта. Те не са като традиционните банери или дисплейни реклами, които могат да се отделят от съдържанието; естествените реклами се опитват да подражават на околните страници и статии. 

5. Социална лента

Adsterra Social Bar

Social Bar е инструмент за социални насочени известия, който надминава класическия CR на традиционния имейл и тласък уведомления по 20-30 пъти. Също така може лесно да приеме формата на насочено известие в страницата. Social Bar е нов революционен рекламен формат, разработен от Adsterra (+30 по-висок CR от уеб натискане). Класическите рекламни формати, които са перфектни като алтернатива на AdSense, се предлагат във всякакви размери. Той предлага пълна персонализация, при която рекламните послания могат да приемат всякакъв вид, в зависимост от желаната от вас цел. Освен това ви позволява да правите рекламни послания под формата на диаграми. 

6. Уникална платформа за самообслужване от Adsterra (SSP)

В нашия преглед на Adsterra открихме, че той също предлага Платформа за самообслужване (SSP), чрез който потребителите могат да популяризират своя бизнес, продукт или приложение и да достигнат до по-широка аудитория и онлайн с ограничен бюджет. Тази платформа от Adsterra е лесна за използване и има удобен за потребителя интерфейс, чрез който лесно можете да стартирате кампаниите си. 

И така, какви са предимствата на SSP? 

  • Е, тази платформа е автоматична и бърза и просто не е нужно да събирате много неща, тъй като личният мениджър се грижи за това.
  • Можете сами да наблюдавате всички изпълнения. 
  • Освен това тази платформа е прозрачна и няма да се сблъскате с никакви пречки при настройването й. Можете също така сами да изберете всички параметри, корекции на офертите и ограничения.

След като научихме предимствата на платформата SSP, нека да разгледаме как можете да настроите тази платформа. 

Процес стъпка по стъпка за настройка на SSP – лесен и ясен процес 

Стъпка 1: Отидете на официалния уебсайт на Adsterraи щракнете върху процеса на регистрация. Изберете желаните роли (Рекламодател/Издател). Освен това, ако сте партньорски маркетинг, тогава вашата важна роля ще бъде на рекламодател. 

Adsterra Регистрирайте се

Стъпка 2: След като приключите с регистрацията си. Кликнете върху Влизане. 

Вход в Adsterra

Стъпка 3: Трябва да проверите началната си страница, за да разберете кои рекламни формати, модели и начини на плащане са налични. 

Стъпка 4: Можете да знаете личния си акаунт от лявото меню и да направите съответната корекция.

Табло за управление на Adsterra

Стъпка 5: Създаване на кампания 

Можете да намерите всички необходими настройки като импресия, бюджетен лимит, черен списък и т.н. Можете също да контролирате ефективността, като коригирате настройките, добавите черен списък за нискоефективни разположения, проследявате ефективността, рестартирате, поставяте на пауза и деактивирате кампании. 

Стъпка 6: За да получите вашите плащания, щракнете върху финанси. 

Стъпка 7: Накрая направете визуализация и се уверете, че всичко е правилно.

Каква роля играе Adsterra за рекламодателите и издателите?

Тук сме споделили подробна информация за всяка от функциите на Adsterra за кръчми и рекламодатели.

Adsterra за издатели

Adsterra се оказва безрисков източник на незабавни приходи за издателите. Като просто се регистрирате в Adsterra и поставите техния код на вашия уебсайт, можете незабавно да генерирате бързи приходи.

Adsterra за издатели

Предимство на Adsterra за издателите:

  • Най-високи проценти на CPM:

Adsterra помага на издателите да си осигуряват приходи от всяка импресия със 100% процент на запълване и най-конкурентните цени на CPM, съобразени с вашите нужди.

  • Безопасни реклами:

Той предлага най-високата сигурност и защита срещу широко разпространен зловреден софтуер и ужасни реклами чрез вътрешната система на Adsterra и системата за излагане на измами на трети страни.

  • Ефективни рекламни формати:

Той се занимава с всички видове реклами в мрежата и приложения с помощта на най-ефективните им формати за рекламни мрежи. По този начин те не оставят нито един камък на камък в провеждането на успешна маркетингова кампания. Те предлагат множество рекламни формати, които не противоречат помежду си, за да увеличите максимално приходите си.

Adsterra Регистрирайте се
  • Световно покритие:

Adsterra има глобален трафик с рекламодатели от повече Страни 248. Без значение в коя държава имате аудитория, AI технологията на Adsterra ще покаже най-добрите оптимизиращи реклами на вашата аудитория.

  • Реферална програма:

Насочете приятелите си към мрежата Adsterra и спечелете 5% от приходите, генерирани от издателите, които изпращате до Adsterra Network за цял ЖИВОТ. Можете да привличате приятели към рекламната мрежа на Adsterra чрез текстови връзки, социални мрежи, коментари, блогове, приятели и колеги и контекстуални реклами. 

  • Плащания към издатели:

Те плащат два пъти месечно на база Net-15. Датите за автоматично плащане са между 1-2 и 16-17 месечни. Ако тези дати са в почивни дни или официални празници, плащанията ще се управляват в най-близкия работен ден.

Модели за плащане на Adsterra

Не е необходимо да подавате заявки за плащане; автоматично плащане е настроено за всички партньори. Така че прекарвайте времето си в подобряване на възможността за приходи от уебсайта си. Adsterra Finance Dept ръчно проверява всички плащания и е супер сигурен.

Моделите на плащане включват PayPal, биткойн, Webmoney, Paxum, банков превод, биткойн, Tether.

  • Относно рекламите и измамите:

Екипът на Adsterra ще закрие всеки акаунт, ако в него бъдат открити измамни дейности. Те използват усъвършенствани методи и инструменти за откриване на измами, за да осигурят истинско взаимодействие с рекламите на Adsterra. Ако искате да блокирате нежелани реклами, свържете се с личния си мениджър за същото.

  • Използване на Adsterra Ads с други собствени рекламни мрежи:

Със сигурност можете да използвате кодове на Adsterra и да работите с различни рекламни мрежи. Те обаче не препоръчват да пренасищате уебсайта си с банери и изскачащи прозорци. Това е така, защото рекламодателите могат да прекратят връзката с вашите домейни, ако видят ниска ефективност във вашия трафик.

  • API функции и съвместимост на кодове:

Adsterra предлага функции на API за всички издатели. Всички кодове на Adsterra са напълно съвместими с HTTPS/SSL ако ги копирате и поставите правилно.

  • Лесна за потребителя система:

Можете лесно да внедрите нашия рекламен код в уебсайта си за минути.

  • Добавяне на 100+ домейна в системата Adsterra или използване на един код за всички уебсайтове:

Не е нужно да вмъквате всички сайтове, но уебсайтът няма да раздели статистиката ви с помощта на един код. Така че, ако имате нужда от статистика за всеки домейн, ще трябва да поставите отделен код на всеки уебсайт. Статистиката се актуализира на всеки десет минути и е малко ниска в пиковите часове.

  • Многоезични и приятелски настроени мениджъри:

Те се грижат за всеки партньор, независимо от размера. Дори начинаещите издатели са способни да станат големи с Adsterra. Екипът им говори английски, китайски, испански, руски и френски. Вашият мениджър се интересува от вашия успех, така че можете да му зададете всички въпроси, които имате. Ние предоставяме поддръжка чрез:

  1. Телефон: + 357 252 610 70
  2. Адрес: 15 Agiou Pavlou Str, Ledra House, Никозия, Agios Andreas 1105, CY
  3. Домофон в личния акаунт на потребителя  
  4. Имейл за рекламодатели: [имейл защитен]
  5. Имейл за издатели: [имейл защитен]
  • Система против блокиране на реклами за издатели:

Вътрешното развитие се развива решение против Adblock, средно добавя 30% към вашите приходи. Потребителите на Adblock не са свикнали с реклами, така че вашите рекламни разположения печелят цялото им внимание, което води до по-висок CTR.

Преглед на Adsterra 2024: Това ли е най-добрата партньорска мрежа? 1

Рекламната емисия остава ненатрапчива и подходяща за интересите на потребителите, така че ще привлече вниманието им и ще ги държи ангажирани.

Как да се регистрирам като Adsterra Publisher?

Ако искате да печелите пари от вашия уебсайт или приложение, просто се регистрирайте в Adsterra, като щракнете върху бутона по-долу и потвърдете уебсайта си, като използвате най-бързия процес на одобрение.

След като акаунтът ви бъде създаден, трябва да добавите вашите уебсайтове, така че екипът им да може да одобри източника ви за минути. След като бъде одобрен, можете да избирате рекламни формати и да изключвате нежелани кампании.

Преглед на Adsterra 2024: Това ли е най-добрата партньорска мрежа? 2

След като уебсайтовете ви бъдат повторно одобрени, вземете рекламен код за всеки от рекламните формати, които сте избрали, и го внедрете в уебсайта или приложението си, за да генерирате приходи за трафика си незабавно. Мениджърите на акаунти в Adsterra са винаги на разположение, за да ви помогнат по-добре оптимизирайте уебсайта си за най-високи реализации.

Adsterra за рекламодатели

Присъединете се към мрежата на рекламодателя на Adsterra и получете достъп до 18 000+ директни издатели с рекламната платформа Adsterra. Стратегирайте, инициирайте, контролирайте и оценявайте вашите рекламни кампании по лесен и евтин начин.

Adsterra за рекламодатели

Предимства на Adsterra за рекламодателите:

  • Заплащане за изпълнение:

Основните ни модели на ценообразуване включват CPM, CPC, CPA, CPI, CPL, RTB, RevShare. С помощта на висококачествен трафик ще получите повече реализации, потенциални клиенти, импресии и продажби.

  • Интелигентно насочване:

Adsterra може да се насочи към правилните потребители въз основа на географско местоположение, език, браузъри, устройства, оператори, доставчици, операционни системи и напреднали мобилни технологии. Неговата самообслужваща реклама е напълно различна от другите традиционни естествени рекламни мрежи. Най-умният е пренасочване позволява по-добра възвръщаемост на инвестициите и показване на реклами до правилната аудитория.

  • Амалгамации с тракери на трети страни:

Рекламната платформа Adsterra има лесен процес на интеграция и точно проследяване на всички източници на трафик чрез HasOffers, Cake, Волуум, Бином, BeMob, Кейтаро и други тракери.

  • Разширена оптимизация:

Иновативната технология за оптимизация осигурява най-добрите резултати за всяко творение и разположение. Това се прави чрез ограничения на бюджета, честота на показване на реклами, време и препоръки за оферти.

  • Платформа за самообслужване:

SSP на Adsterra ще ви помогне да контролирате своите онлайн рекламни кампании. SSP е бърз, прозрачен, прост и следи ефективността на всяко разположение. С платформа за самообслужване, Можете лесно да купувате и управлявате всичките си рекламни кампании с готови отчети и подробни анализи.

  • Офериране в реално време:

Получете достъп до висококачествен трафик на Adsterra при най-добри условия за няколко секунди. Той също така позволява достъп до 248+ географски точки, 30 милиарда месечни импресии, 18000 XNUMX + директни издатели.

  • Правила за възстановяване на суми:

Рекламодател има право да получи възстановяване на средства при следните ситуации:

  1. Неправилни платежни транзакции.
  2. Похарчили сте за услугите на Adsterra по-малко, отколкото сте предплатили.
  3. Действията, формиращи основата на модела за ценообразуване на вашата кампания, се основават на незаконни събития на издателя (т.е. фалшиво увеличаване на дейностите).
  • Опция за плащане за рекламодатели:

Начините на плащане на рекламодателите включват Visa/Mastercard, Paxum, Capitalist, PayPal, Webmoney, банков превод. Минималният депозит е $100. Можете също да поискате от нашия мениджър бонус за първи път при по-високи депозити.

  • Най-добра защита от измами в класа:

Те са разработили многоетапна система за защита на нашите партньори от неподходящи реклами. Първо, на Екип за стартиране на кампания проверява всички кампании ръчно. След това цялата рекламна емисия се наблюдава от вътрешен софтуер и софтуер на трети страни.

Adsterra сканира емисията и целия трафик, за да защити рекламодателите от неподходящ трафик и злонамерен софтуер.

Преглед на Adsterra 2024: Това ли е най-добрата партньорска мрежа? 3

На всеки 30 минути те сканират цялата емисия, а не само наскоро добавените кампании. Вие сте владетел на вашата рекламна емисия: всички настройки на емисията са регулируеми, можете да изберете кои вертикали да изключите. Просто уведомете екипа за вашите предпочитания.

Започвайки с Adsterra като рекламодател

Ако сте купувач на медии или рекламодател и искате да получите аудитория с висока реализация или Adsterra SSP, първо трябва да се регистрирате на adsterra.com като рекламодател и след като акаунтът ви бъде активиран, можете да обработвате плащане с помощта на Paxum, кредитни карти, тел, капиталист и др.

Ако използвате Adsterra за попундер трафик, опитайте гоексклузивно пренасочване” опция както за мобилни устройства, така и за настолни компютри попундер реклами за да достигнете ефективно до вашата целева аудитория.

създайте кампания в Adsterra
Създаване на рекламна кампания на adsterra

Цена на модели, предлагани от Adsterra – модели с множество приходи 

Adsterra предлага следните разходни модели:

  • CPM (цена на хиляда/1,000 импресии)
  • CPC (цена на кликване)
  • CPA (цена на действие)
  • CPI (цена на инсталиране)
  • CPL (цена на потенциален клиент)
  • RTB (офериране в реално време)
  • CPV (цена на показване)

Издателите, използващи модели, финансирани от реклама, имат по-значителна възможност да монетизирайте всички видове трафик, от настолен/мобилен трафик до социални/мобилни приложения и трафик на уеб страници. Те могат да получат плащане по различни начини, като CPC или CPM.

Препоръчваме ви, ако имате силно ангажирани посетители, които често кликват върху връзки и реклами, да можете да се възползвате повече от рекламите с CPC или CPA. За разлика от това, ако имате по-малко ангажирана, но по-голяма аудитория, можете да получите по-добри резултати, като монетизирате с реклами със CPM. 

Adsterra API – Получете оптимизирана производителност

Adsterra се интегрира с толкова много различни инструменти, като вашия уебсайт и инструменти за проследяване на обаждания (статистика и т.н.), за да увеличите максимално рекламния си успех. Този инструмент ви позволява безпроблемно да управлявате рекламни кампании и да получавате високо персонализирани данни за вашите аналитични отчети.

Дори ако сте онлайн търговец, който стартира множество кампании, или сте просто разработчик на рекламни технологии, API на Adsterra ще ви помогне да получите най-добрите програмни решения за вашия продукт. 

Рекламодател може да използва API на Adsterra за стартиране и спиране на кампании, наблюдение на филтри и настройки, черни списъци на зони, искане на финансова информация и проверка на статистиката. The Publishers могат да наблюдават статистики в реално време, за да измерват своите монетизация на трафика успех с помощта на API на Adsterra.

За да започнете, можете да кандидатствате за достъп и API ключ. Следва процесът на настройка, който е прост и ясен. 

За рекламодатели:

  • Отиди API за проследяване раздел на таблото ви за управление
  • Чети API за разработчици документация
  • Генериране вашият собствен токен и започнете да работите с нас

За издатели:

Те ще трябва да попитат личния си мениджър или да им изпратят съобщение чрез онлайн чата, за да получат токен.

Adsterra Vs. Други рекламни мрежи/поп мрежи

Adsterra е иновативна рекламна мрежа, която работи малко по-различно от традиционната рекламни мрежи. Чрез използване на интелигентни тагове, иновативен алгоритъм, базиран на изкуствен интелект, за увеличаване на приходите на издателите чрез показване на най-добрите реклами, осигуряващи приходи на уебсайта или платформата на потребителя.

Adsterra работи на всички уебсайтове, блогове, платформи за трафик, приложения и WordPress уеб сайтове. Екипът им е много полезен за мащабиране на вашите приходи до следващото ниво, като оптимизира трафика ви с най-високо конвертиращите рекламни формати.

Adsterra няма езикови ограничения като други рекламни мрежи. Може уебсайтът ви да е на английски, китайски или хинди, всички се приемат и ще се показват подходящи реклами. Опитайте сами Adsterra, ако имате добър трафик и искате да увеличите приходите си без риск от партньорски маркетинг или продажби. Той предлага най-високите водещи в индустрията изплащания за издателите.

Основни причини да изберете Adsterra – честен преглед на Adsterra 

#1. Незабавен доход и висока CPM

С Adsterra можете да монетизирате всякакъв вид трафик, а не само Facebook страници. Също така, със Smart Direct Link, можете да монетизирате всеки тип трафик. С интелигентната връзка можете също така да монетизирате рекламни елементи за издатели и уеб администратори. Тази интелигентна връзка е само URL адрес, който можете да поискате от Adsterra и да поставите на вашата уеб страница или мобилно приложение или дори да използвате правете пари в социалните медии

Заедно с незабавен доход, мрежата на Adsterra ще ви осигури и най-високите ставки на CPM в индустрията. И Adsterra плаща най-високите ставки за CPM на своите издатели, където можете да монетизирате всяка своя рекламна импресия със 100% нива на запълване.

#2. Привличане на висококачествени рекламодатели 

Това, което Adsterra прави, е, че използва пренасочване, за да привлече висококачествени рекламодатели, които да показват реклами на вашите сайтове, блогове или Facebook страници. Повторното насочване е ефективен начин за достигане до останалите посетители, които не осъществяват лесно конвертиране. Този метод в крайна сметка ще ви позволи печелете повече пари от реклами на Adsterraи можете лесно да привлечете висококачествени и подходящи рекламодатели, които да представят рекламите ви на вашите сайтове. 

#3. Цялостно решение за рекламодатели 

В нашия преглед на Adsterra установихме, че тя не е ограничена само до издатели, но и до рекламодатели. Рекламодателите също могат да видят рекламни демонстрации, които демонстрират рекламните формати на настолни и мобилни устройства, което може да помогне на рекламодателите да изберат коя е най-добрата реклама за вашия уебсайт. 

Adsterra ви дава незабавен достъп до 18K+ директни издателии можете просто да планирате, стартирате, управлявате и анализирате вашата рекламна кампания, чрез която можете да увеличите приходите си и да увеличите присъствието си онлайн. Минималният депозит за рекламодатели е $100. Освен това ви дава разнообразие от методи за плащане, които включват: Visa/Mastercard, PayPal, Webmoney, Paxum и банков превод. 

#4. Безпроблемна SSP платформа 

Както беше обсъдено по-рано в нашия преглед на Adsterra, тази SSP платформа може да бъде най-удобната за потребителя за популяризиране на вашия продукт или бизнес. Тази платформа ви позволява да ускорите създаването на вашата рекламна кампания, да генерирате рекламни кодове и да поддържате пълен контрол върху вашата рекламна кампания. Освен това можете лесно да проследявате статистически данни и да наблюдавате ефективността на рекламите в таблото за управление. 

#5. Пълна сигурност

В нашия преглед на Adsterra искахме да покажем как тази рекламна мрежа осигурява на издателите по-безопасно изживяване, като използва своя собствен софтуер за сигурност и надеждни решения на трети страни за системи за откриване на измами. Ръчните услуги за откриване на измами, зловреден софтуер, измами и нежелани изтегляния са някои от функциите за сигурност, които получавате с него. 

Adsterra също е разработила патентована Решение против Adblock което помага за увеличаване на приходите с до 20%. Можете да използвате различните филтри, за да намерите идеалните реклами за вашия сайт.

Програма за препоръки на Adsterra

Adsterra също предлага лесна и прозрачна програма за препоръки за привличане на висококачествени рекламодатели, които позволяват на издателите да печелят допълнително 5% от приходите генерирани от всеки, когото препращат към тази платформа. 

Програма за препоръки на Adsterra

Когато се регистрирате като издател в рекламната мрежа, вие получавате уникална реферална връзка adsterra.com. Можете да използвате тази връзка, за да предоставите препратки, като блогвате за Adsterra. Можете също да споделите тази връзка директно или да я поставите в различни социални медийни платформи. 

Поддръжка на клиенти на Adsterra

В нашия преглед на Adsterra установихме, че компанията се гордее с предоставянето на висококачествена поддръжка на клиенти. Прегледахме, че компанията има 95% резултат за удовлетвореност на клиентите. Причините за това са две: първо, Adsterra има мениджъри, които разбират колко голям е проблемът рекламни измами е и отговорете бързо на всички въпроси или притеснения, които може да имате.

Поддръжка на клиенти на Adsterra

Второ, репортерите от тяхната клиентска рекламна мрежа преди това казват, че никога не са виждали мениджъри толкова достъпни и полезни като тези на Adsterra. Всичко това е така, защото техните мениджъри са опитни в индустрията, знаят какво работи, страстни за работата си и имат умението да помагат на клиентите си да извлекат максимума от рекламните си разходи.

Adsterra предлага поддръжка по следните начини:

  • Тел: +357 252 610 70
  • Адрес 15 Agiou Pavlou Str, Ledra House, Никозия, Agios Andreas 1105, CY
  • Домофон в личния акаунт на потребителя  
  • Имейл за рекламодатели: [имейл защитен]
  • Имейл за издатели: [имейл защитен]

Топ ЧЗВ за Adsterra Review

Какви модели на ценообразуване се предлагат в Adsterra?

Работи на CPM, CPC, CPA, CPI, CPL, RTB, RevShare.

Adsterra предоставя ли трафик извън масовия поток?

Да, компанията има както масов, така и немасов трафик в мрежата си. .

Как да се свържете с вашия личен рекламен мениджър?

Издателите могат да създадат заявка за поддръжка на https://publishers.adsterra.com/ticket/ или да се свържат с поддръжката чрез Intercom-chat в своя акаунт. Можете също да изпратите имейл до [имейл защитен]. За рекламодателите получавате специален личен мениджър в рамките на 2 дни след регистрацията. Можете също да ускорите процеса, като изпратите имейл [имейл защитен].

Какъв вид трафик приема Adsterra?

Adsterra позволява почти всички видове трафик, с изключение на незаконни сайтове за хакване или кракване на трафик, уебсайтове, подкрепящи тероризма, или расизъм. Разгледайте подробния списък тук.

Какво е минималното изплащане на Adsterra? 

Е, това е най-доброто нещо, което направихме, докато преглеждахме Adsterra, където можете да получавате плащания на всеки две седмици с голямо разнообразие от опции за плащане. И голямата изненада е, че минималното изплащане е само $5 за Webmoney и Paxum. 

Как можете да поставите реклами на Adsterra в блога си?

Тъй като сте одобрени като издател в тяхната мрежа, ще получите код, който трябва да копирате и поставите на уебсайта си, за да започнете да показвате реклами на посетителите. След това следвайте подканите, които получавате на вашето потребителско табло за управление на Adsterra, за да завършите процеса.

Какво е времето за одобрение, необходимо на Adsterra за одобряване на вашия уебсайт? 

След преглед на официалния сайт на Adsterra, одобрението за присъединяване към рекламната мрежа може да отнеме до 3 работни часа. Въпреки това, одобрението на уебсайта може да бъде толкова бързо, колкото една минута, до която можете просто да започнете незабавно с платформата SSP.  

Законна ли е Adsterra?

След като направихме този преглед на Adsterra, не се съмняваме, че Adsterra е 100% легитимен. Това е отличен инструмент, който предлага голяма стойност както за рекламодателите, така и за издателите. Този рекламен инструмент е един от най-добрите инструменти за нови търговци и дори собственици на блогове. Неговият усъвършенстван API, интеграция на проследяване и поддръжка 24/7 правят този инструмент задължителен! 

Каква е политиката за плащане на Adsterra? 

Adsterra предлага разнообразие от методи на плащане от банков превод, криптовалути и други. Следват опциите за плащане, които издателите могат да избират: 
1. Paxum: $5 
2. Биткойн: $100 
3. PayPal: $100
4· Банков превод: $1,000
5. Webmoney: $5 (минимален праг за плащане)
6. Връзване: $100
Adsterra също предлага 15NET редовни автоматизирани изплащания.

Колко плаща Adsterra за 1000 гледания?

Както беше обсъдено по-рано в нашия преглед на Adsterra, Asterra наистина предлага водещи в индустрията ставки за CPM. Тази ставка обозначава цената на 1000 рекламни импресии на уеб страница. Така че, ако издател таксува $1 CPM, рекламодателят трябва да плати $1 за всеки 1000 импресии за неговата реклама. Например, ако получавате 20,000 40,000 посетители на ден и общо 2 40000 показвания на страници и получавате ставки за CPM от $1000, тогава вашият потенциален доход може да бъде: 40/2 = 80 CPM x $2400 = $XNUMX на ден, а месечният доход може да бъде $XNUMX. 

Как можете да изтеглите сумата си от Adsterra? 

За да изтеглите печалбите си, трябва да изчакате минималната сума за изплащане и да изчакате 2 седмици, за да бъдат средствата автоматично освободени след 2-седмичния период на задържане.

Последни мисли – най-доброто както за издатели, така и за рекламодатели

Така че след преглед на Adsterra, този инструмент е един от най-добрите, които сме използвали. Adsterra е една от най-бързо развиващите се CPM рекламни рекламни мрежи в световен мащаб. Той предлага на своите потребители широкообхватни рекламни формати и високи CPM проценти, за да печелят приходи от посетители. Ако търсите ефективна и достъпна платформа за публикуване за показване на реклами на вашия уебсайт, блог страници в социалните медии, тогава Adsterra е силно препоръчителна.

Надявам се, че ще получите отговор на всичките си въпроси в този преглед на Adsterra. Ако искате да увеличите печалбите си онлайн, тогава Adsterra може да ви бъде от голяма полза. 

Ще опитате ли Adsterra, за да спечелите щедри доходи от публиката си? Кажете ни вашите мисли в секцията за коментари по-долу. 

Приятно осигуряване на приходи!!

Преглед на Adsterra 2024: Това ли е най-добрата партньорска мрежа? 4
Преглед на Adsterra 
0от 10

Рекламодателите търсят креативна, авангардна и надеждна мрежа, за да генерират приходите, от които се нуждаят, за да растат, докато издателите се нуждаят от надеждна мрежа, на която могат да се доверят. Независимо дали искате целеви трафик и повишена възвръщаемост на инвестициите или повече приходи, Adsterra е правилният избор. Adsterra е най-голямата в света партньорска мрежа за реклама и CPA. Adsterra помага на рекламодателите да увеличат възвръщаемостта на инвестициите си, а на издателите да увеличат максимално своята eCPM.

Плюсове:
  •  24/7 поддръжка на различни езици.
  •  Два пъти месечно незабавно плащане.
  •  Разнообразие от рекламни формати за уеб и приложения.
  •  Привличайте високоплатени рекламодатели.
  •  Това е една от най-добрите алтернативи на Google AdSense.
  •  Осигурява широк обхват от опциите за показване на реклами: Popunder, Social Bar (ново!), Push реклами в страницата, Banner Ads, Native Ads, Video pre-roll (VAST) и Direct Link. Social Bar е нов революционен рекламен формат, разработен от Adsterra (+30 по-висок CR от уеб push).
  •  Минималните изплащания са наистина ниски: те са само $5 за Webmoney и Paxum.
  •  Adsterra няма ограничения по отношение на обема на трафика. Това, което има значение за одобрението на вашия уебсайт в Adsterra Network, е качеството на вашия трафик.

Минуси:

  •  Някои методи на плащане изискват документално потвърждение.
  •  Все още няма демографско насочване.

Бързи връзки:

Споделянето е загриженост:

филиал разкриванеТази публикация може да съдържа някои партньорски връзки, което означава, че може да получим комисионна, ако закупите нещо, което ние препоръчваме, без допълнително заплащане за вас (никакви!)

Подобни публикации

3 Коментари

  1. adsterra е една от най-добрите рекламни мрежи, които обичам да използвам в моя блог.

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните за коментарите ви.